Balaban Belediyesi tarafından Of Belediyesi Sahil Tesislerinde düzenlenen yemeğin ardından Başkan Ömer Hacıbektaşoğlu, muhtarlara plaket verdi.
 
Hayrat Müftüsü Hasan Güneş, Hayrat Jandarma Komutanı Murat Hekim, Balaban Belediyesi Meclis Üyeleri ve Mahalle Muhtarlarının katıldığı yemeğin ardından bir konuşma yapan Balaban Belediye Başkanı Ömer Hacıbektaşoğlu, çalışmalarda her zaman kendileriyle beraber olan Mahalle Muhtarlarının azim ve gayretlerinin kendilerini çok mutlu ettiğini belirterek, kendilerine teşekkür etti.
 
Günün anısına muhtarlara birer plaket sunan Başkan Hacıbektaşoğlu, çalışmaların el birliği ile devam edeceğini belirterek amaçlarının Balaban ve bölge halkına en iyi hizmeti sunmak olduğunu söyledi.
 
Yemeğin ardından Başkan Hacıbektaşoğlu, yemeğe katılan davetlilerle birlikte hatıra fotoğrafı çektirdi.