Of Devlet Hastanesi’nde uzun süredir görev yapan Sağlık Memuru Yusuf Çetinkaya’nın oğlu Genç Eczacı Muhammet Enes Çetinkaya tarafından Of’ta hizmet vermek üzere hazırlanan Of Eczanesi, düzenlenen açılış töreni ile hizmet vermeye başladı.
Sulaklı Mahallesi Mehmet Akif Ersoy Caddesi üzerinde açılan eczanenin açılışına Of Kaymakamı Yiğit Yaşar Demirer, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, AK Parti Of İlçe Başkanı Osman Baykal, MHP Of İlçe Başkanı Hüseyin Ayaz, Saadet Partisi Of İlçe Başkanı Musa Gözütok, Of Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şaban Uysal, Müftü Ahmet Cebeci, Genel Yayın Yönetmenimiz Yüksel Yaşar, Belediye Meclis Üyeleri, hastane yöneticileri ve çalışanları, Çetinkaya ailesi ve davetliler katıldı.
Açılışta birer selamlama konuşması yapan Kaymakam Demirer ve Başkan Sarıalioğlu, işletmenin Of’a hayırlı olmasını dileyerek Eczacı Muhammet Enes Çetinkaya’ya bereketli ve bol kazançlar dilediler.
Müftü Ahmet Cebeci’nin yaptığı duanın ardından Kaymakam Demirer, Başkan Sarıalioğlu ve katılımcıların birlikte kestiği kurdele ile eczanenin açılışı gerçekleştirildi.




