Kurban Bayramı vesilesiyle Of Kaymakamı Yiğit Yaşar Demirer ve Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu; Emniyet, jandarma ve Of Devlet Hastanesini ziyaret ederek görev başındaki kamu çalışanlarının bayramını kutladılar.

Ziyaretler kapsamında ilk durak, Of Devlet Hastanesi oldu. Kaymakam Demirer ve Başkan Sarıalioğlu burada, hastane Başhekimi Şaban Uysal eşliğinde sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi. Büyük bir özveriyle görev yapan sağlık personelinin Kurban Bayramı'nı kutlayan heyet, aynı zamanda tedavi görmekte olan hastaları ve refakatçilerini de ziyaret ederek moral verdi. Bayramın şefkat ve paylaşma ruhuna uygun şekilde gerçekleşen bu ziyaretler, hastane personeli ve hasta yakınları tarafından büyük memnuniyetle karşılandı.

Of Devlet Hastanesi ziyaretinin ardından Of İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne geçildi. Burada da görevlerini aksatmadan sürdüren emniyet mensupları ile bayramlaşan Kaymakam Demirer ve Başkan Sarıalioğlu, emniyet teşkilatına duyulan güven ve saygıyı bir kez daha ifade ettiler. Of İlçe Emniyet Müdürü Murat Şahin'in de eşlik ettiği ziyarette, kamu düzeninin korunmasında gece gündüz demeden çalışan emniyet personelinin bayramı kutlandı. Başkan Sarıalioğlu burada yaptığı kısa açıklamada, toplumun huzur ve güvenliğini sağlamak için fedakârca çalışan güvenlik güçlerine teşekkür etti.

Bayram ziyaretlerinin üçüncü durağı ise Of İlçe Jandarma Komutanlığı oldu. Binbaşı Burak Çelik'in ev sahipliğinde gerçekleşen ziyaret sırasında, jandarma personeline moral verilerek onların da bayramları kutlandı. Jandarma teşkilatının özellikle kırsal alandaki güvenlik hizmetlerine sağladığı katkı vurgulandı. Başkan Sarıalioğlu, bu vesileyle bayramda görevli olan güvenlik güçlerinin sadece kendi bölgeleri için değil, ülke genelinde güvenliğin teminatı olduklarını belitti.

Ziyaret programlarına ayrıca AK Parti Of İlçe Başkanı Osman Baykal, Ofspor Kulübü Başkanı Olcay Saral, belediye meclis üyeleri de katıldı.

Of Fen Lisesi birbirinden ilginç projeler sahnelendi
Of Fen Lisesi birbirinden ilginç projeler sahnelendi
İçeriği Görüntüle

Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

"Bizleri bir bayrama daha ulaştıran Allah'a hamdolsun. Bayramlar hep birlikte olunca bayram olur. Bu vesileyle bayramın ruhuna uygun şekilde hemşehrilerimizle, kurumlarımızla, kamu çalışanlarımızla bir arada olmanın mutluluğunu yaşıyoruz."

"Birlik ve beraberliğimizin timsali olan bayramlarımız hep bir arada olunca daha güzel oluyor. Kurban Bayramı, birlik ve dirlik içerisinde sevinçlerimizi paylaşmanın mutluluğunu bizlere sunuyor. Bayram, sevgi ve hoşgörünün en güzel şekilde ifade edildiği özel bir zaman dilimidir. Bayramlar sevdiklerimizle bir araya gelerek, paylaştığımız anılarla güzelleşir. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin. Kurban Bayramı'nın milletimize huzur ve barış getirmesi temennisiyle tüm hemşehrilerimin bayramlarını kutluyor, selam ve saygılarımı sunuyorum."

Kaynak: Of Belediyesi