Of Kaymakamı Eşref Akça, yılbaşı gecesinde görevi başındaki sağlık, emniyet, jandarma ve itfaiye personellerini ziyaret etti.
Of Devlet Hastanesi, Of İtfaiye Grup Amirliği, Of İlçe Emniyet Müdürlüğü, Of İlçe Jandarma Komutanlığı ve Eskipazar Sahil yol kontrol noktasını ziyaret eden Kaymakam Akça, personelin yeni yılını kutladı, görevlerinde başarı ve kolaylıklar diledi.
Fedakârca görev yapan tüm çalışanlara teşekkür eden Kaymakam Akça, 2026 yılının milletimize sağlık, huzur ve esenlik getirmesini diledi.





