2015-2016 eğitim ve öğretim sezonu, düzenlenen karne törenleriyle sona erdi.

 

Of Merkez İsmail Yıldırım İlkokulu 4-B sınıfında düzenlenen karne törenine Of Kaymakamı Eren Arslan, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu ve Okul Müdürü Rıza Ercihan da katıldı.

 

Karnelerini ve başarı belgelerini Kaymakam Arslan, Başkan Sarıalioğlu, Müdür Kabahasanoğlu ve Okul Müdürü Ercihan’ın elinden alan öğrenciler, kendileriyle bol bol hatıra fotoğrafı çektirdiler.