2025-2026 eğitim, öğretim yılının ekim ayı müdürler toplantısı İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu'nun başkanlığında, Şube Müdürü Canan Çolak Seymen okul ve kurum müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Of Fen Lisesi’nin üniversitelileri okulda öğrencilerle buluştu
Of Fen Lisesi’nin üniversitelileri okulda öğrencilerle buluştu
İçeriği Görüntüle

Toplantıda; Yeni Maarif Müfredatı uygulamaları, ulusal ve uluslararası projeler, TYP çalışanlarının takip, iş ve işlemleri, öğrencilerinin devam- devamsızlıkları, okul dışı etkinlikler ve yardımcı ders kitaplar ve eğitim- öğretimle ilgili tüm konular görüşüldü.

İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu yaptığı konuşmada; "Toplantımızın hayırlı olmasını diliyorum. Eğitim- öğretime başlayalı bir ay oldu. Her yıl gelenek haline getirdiğimiz okul ziyaretlerimize bu yıl da başladık. Ziyaretlerimiz her okul düzeyinde moral ve motivasyon içerikli devam edecek. Birlikte dayanışma içerisinde bu yıl da başarılı bir eğitim- öğretim yılı geçireceğimize inanıyor, çalışmalarınızda başarılar diliyorum” dedi.