Of Belediye Başkanlığı ile yetkili memur sendikası Bem Bir Sen arasında Sosyal Denge Sözleşmesi imzalandı.
Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu ve Bem Bir Sen Trabzon İl Başkanı Muammer Şahin tarafından imzalanarak yürürlüğe girdi.
İmza törenine başkanlar Sarıalioğlu ve Şahin’in yanı sıra Bem Bir Sen İl Başkan Yardımcısı İsmail Değerli, Yönetim Kurulu Üyesi Nihan Karakelle, Memursen Of İlçe Başkanı ve Of Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Yüksel Yaşar ile Başkan Yardımcısı ve Mali Hizmetler Müdür Vekili Bayram Türk atıldı.
İmza töreninde konuşan Başkan Sarıalioğlu; “Çalışanlarımızın alın terini korumak, emeklerinin karşılığını en adil şekilde almalarını sağlamak en temel sorumluluğumuzdur. Bu anlayışla, Bem-Bir-Sen Trabzon İl Başkanı Sn. Muammer Şahin ve yönetim kurulu ile birlikte Sosyal Denge Sözleşmesi’ni imzaladık. İmzalanan sözleşmenin tüm memurlarımıza hayırlı olmasını diliyor, emekleriyle kurumumuza değer katan tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.
Bem Bir Sen Trabzon İl Başkanı Muammer Şahin de yaptığı açıklama; “Salim başkanımıza çok teşekkür ediyoruz. Biz her Of’a geldiğimizde en güzel şekilde ağırlıyor ve bizleri mutlu bir şekilde gönderiyor. Bu gün de sözleşmemizi imzalayarak hem çalışan memur arkadaşlarımızı hem de bizleri mutlu etmiştir. Kendisine teşekkür ediyor, görevinde başarılar ve kolaylıklar diliyorum” ifadelerine yer verdi.




