Of’un en gözde alanı olan Atatürk Bulvarı baştan sona çiçeklerle donatılıyor.
Yaz mevsiminin gelmesi ile birlikte çevre düzenlemelerine başlayan Of Belediyesi, Atatürk Bulvarının her iki kulvarını baştan sona çiçeklendiriyor.
Başkan Murat Saral yaptığı açıklamada çevre düzenlemelerine önem verdiklerini belirterek Atatürk Bulvarı ile başlayan güzelleştirme çalışmalarının Ankara Caddesi ve Ömerağa Bulvarı ile devam edeceğini söyledi.
Vatandaşlara da seslenen Saral, “bu güzellikler şehrimizin güzelliğidir. Hepimizin güzelliğidir. Yapılan bu çalışmalara vatandaşlarımızın sahip çıkması koruması gerekiyor” İfadelerini kullandı.





