Sivil Savunma haftası nedeniyle Of Anadolu Lisesi tarafından yangın tatbikatı düzenlendi.
Of Belediyesi İtfaiye Amirliği ve Toplum Sağlığı Merkezi’nin de destekleriyle düzenlenen tatbikat, Sivil Savunma Kulübü öğrencileri tarafından gerçekleştirildi.
Tatbikat nedeniyle okulun birkaç noktasında çıkartılan yangının ardından tatbikata geçildi. Okulun sirenleri çalarak öğrencilerin okulu boşaltması sağlandı. İtfaiye ve sağlık ekiplerine haber verildi. İtfaiye ekipleri yangını kontrol altına almaya çalışırken, sınıflarda mahsur kalan öğrenciler itfaiye ve sağlık ekiplerinin yardımıyla camlardan okula girilerek kurtarıldı.
Yangın tatbikatı, çevre okulların öğrencileri ve vatandaşlar tarafından heyecanla izlendi.
Okul Müdürü Gülsüm Memişkaptanoğlu, başarılı tatbikat nedeniyle Sivil Savunma Kulübü Öğretmen ve öğrencilerine teşekkür ederken, amaçlarının öğrencilerin yangına ve doğal afetlere hazırlamak olduğunu belirtti.
Memişkaptanoğlu, tatbikata katkıları nedeniyle Of Belediyesi İtfaiye Amirliği ekiplerine ve Sağlık Grup Başkanlığı ve Sağlık ekiplerine teşekkür etti.





