Genç İşletmeci Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı Fizyoterapist Osman Ak tarafından İrfanlı Mahallesi Fatih Caddesi üzerinde açılan AKFİZ Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi düzenlenen açılış töreni ile hizmete girdi.
Açılış törenine Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Başkan Yardımcısı Mehmet Öztürk, AK Parti Of İlçe Başkanı Ahmet Çapoğlu, Emniyet Müdürü Rafet Kantar, Müftü Hüseyin İspiroğlu, Memursen Of İlçe Başkanı Yüksel Yaşar, Of Medya Derneği Başkanı İzzet Keleş, Çay Fabrikası Müdürleri, Bazı Esnaflar ve vatandaşlar atıldı.
Açılış kurdelesini Başkan Sarıalioğlu, Başkan Yardımcısı Öztürk, İlçe Başkanı Çapoğlu, Müdür Kantar ve Müftü İspiroğlu birlikte keserken Müftü İspiroğlu yaptığı dua ile işletme sahibine hayırlı ve bol kazançlar diledi.
Başkan Sarıalioğlu da yaptığı konuşmada; “İşletmeyi açan kardeşlerimiz, bu işletmeden inşallah hayırlı ve bol kazanç elde eder. Bu iş yerinin başta Of'umuza, çalışacak arkadaşlarımıza ve iş yeri sahibine hayırlı olmasını diliyorum” ifadelerini kulandı.
Açılışın ardından davetliler merkezi gezerek işletme sahibi Osman Ak’tan bilgiler alırken davetlilere tatlı ve içecek ikramı yapıldı.
İşletme Sahibi Osman Ak ve babası Bölümlü Çay Fabrikası Müdürü Burhanettin Ak yaptıkları açıklamada bu mutlu ve özel günlerinde kendilerini yalnız bırakmayan tüm katılımcılara teşekkür ettiler.





