AK Parti Of İlçe Başkanı Osman Baykal, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu ve parti yöneticileriyle birlikte 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Of Devlet Hastanesi’ni ziyaret etti.

Of'ta Mesleki Teknik Eğitim Sergisi açıldı
Of'ta Mesleki Teknik Eğitim Sergisi açıldı
İçeriği Görüntüle

Ziyarette doktorlar, hemşireler ve hastane personeliyle bir araya gelen Baykal, sağlık çalışanlarının fedakarca yürüttüğü hizmetleri takdir ederek, bu anlamlı günlerini kutladı.

Osman Baykal, sağlık çalışanlarının insan hayatı için büyük bir özveriyle görev yaptığını belirterek, “Doktorlarımız, hemşirelerimiz ve tüm hastane personelimiz, gece gündüz demeden toplum sağlığı için fedakarca çalışıyor. Onların emeği ve gayreti her zaman takdire şayandır. Bu vesileyle tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutluyor, görevlerinde kolaylıklar diliyorum” dedi.

Hastane yönetimi ve sağlık çalışanları da bu anlamlı ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek, başkanlar Sarıalioğlu ile Baykal’a ve beraberindeki heyete teşekkür etti. Günün anısına sağlık çalışanlarına çiçek takdim edilirken, hastane çalışanlarıyla sağlık sektöründeki gelişmeler ve karşılaşılan zorluklar üzerine sohbet edildi.

14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle gerçekleştirilen bu ziyaret, sağlık çalışanlarının emeklerine duyulan minnettarlığın bir göstergesi olurken, toplum sağlığı için özveriyle çalışan doktorlar ve sağlık personeline destek mesajı verildi.