Karadeniz Teknik Üniversitesi Of Teknoloji Fakültesi’nde düzenlenen 11. Mezuniyet programında 2024-2025 eğitim öğretim yılı sonu itibariyle mezun olacak öğrenciler diplomalarını aldılar.
Mezuniyet töreni öğrencilerin salonda yerlerini alması ile başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasının ardından protokol konuşmalarına geçildi.
Mezuniyet töreninin açılış konuşmasını Of Teknoloji Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İrfan Acar yaptı. Dekan Acar konuşmasında; “Fakültemiz bünyesinde, öğrencilerimizin akademik eğitimlerinin yanı sıra ders dışı zamanlarını değerlendirebilecekleri organizasyon, yönetim, ekip çalışması ve iletişim becerileri kazanacakları, yeteneklerini ve kişiliklerini sağlıklı bir şekilde geliştirecekleri öğrenci girişimleri ile kurulan öğrenci kulüpleri bulunmaktadır. Bunun yanında Fakültemizde yaklaşık 200 öğrencimizin yer aldığı TEKNOFEST yarışmalarına hazırlanan 10’un üzerinde ekip büyük başarılara imza atmak için gece gündüz çalışmaktadırlar. “Milli Teknoloji Hamlesi” ne tam destek ile Türkiye'nin geleceğini şekillendirecek teknolojilerin keşfedildiği, yenilikçi projelerin sergileneceği TEKNOFEST’ te öğrenci takımlarımız birçok alanda ön değerlendirmeleri başarıyla geçmiş olup finallerde ödül kazanmalarını umut ederek üniversitemizin ve fakültemizin gururu olacaklardır. Mezuniyetler, öğrencilik hayatının önemli bir anıdır ve bu tören, sizlerin başarılarını kutlamak, geleceğe adım atarken sizlere en iyi dileklerimizi iletmek için de bir fırsattır. Bu özel gününüzde, öncelikle hepinizi yürekten tebrik etmek istiyorum. Üniversiteye adım attığınız ilk günlerden bugüne kadar gösterdiğiniz azim, kararlılık ve çalışma disipliniyle büyük bir başarıya imza attınız. Of Teknoloji Fakültesi'ndeki eğitim süreciniz boyunca aldığınız bilgi ve becerilerle donanımlı birer birey olarak mezun oluyorsunuz. Bu, hem siz hem de aileniz hem de üniversitemiz için bir gurur kaynağıdır. Öğrencilik hayatınız boyunca emek harcadınız, zorluklarla mücadele ettiniz ve başarılar elde ettiniz. Ancak unutmayınız ki mezuniyet sadece bir son değil, aynı zamanda yeni bir başlangıçtır. Sizler için okul hayatı bitiyor, hayat okulu başlıyor. Şimdi, önünüzde yeni ve heyecan verici bir yolculuk var. Kendi kariyerlerinizi inşa etmek, bilgi ve deneyiminizi pratik hayata aktarmak için fırsatlarla dolu bir dünyaya adım atacaksınız. Bu süreçte karşılaşacağınız zorluklara göğüs germek, öğrenmeye açık olmak ve sürekli gelişmeyi hedeflemek önemlidir. Sevgili mezunlarımız, size güveniyoruz ve potansiyelinize inanıyoruz. Ülkemizin geleceğini aydınlatan, ülkemizin başlattığı Milli ve Yerli Teknoloji Hamlesi' nde değişik sektörler ve konumlarda görev yapacak birer birey olarak görmek en büyük arzumuzdur. Bundan sonraki hayatınızda başarılar diliyorum” dedi.
Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Bünyamin Er ve Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu da birer selamlama konuşması yaparak öğrencilere mezuniyet hayatlarında başarılar dilediler.
Fakülte birincisinin konuşmasının ardından dereceye giren öğrencilerini ödüllendirilmesi, mezuniyet belgelerinin takdimi Mezuniyet yemininin edilmesi ile öğrenciler kep fırlatarak mezun olma mutluluğunu yaşadı. Programın sonunda katılımcılara yemek ikramında bulunuldu.
Mezuniyet törenine; Of Kaymakamı Yiğit Yaşar Demirer, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, K.T.Ü. Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Bünyamin Er, Ak Parti Of İlçe Başkanı Osman aykal, MHP Of İlçe Başkanı Hüseyin Ayaz, SP Of İlçe Başkanı Musa Gözütok, İyi Parti Of İlçe Başkanı Abdülhamit Karaahmet, Of Belediyesi Meclis üyeleri, sivil toplum kuruluşlarının yöneticileri, daire amirleri, yerel basın temsilcileri, öğrenciler, aileleri ve kalabalık bir davetli grubu katıldı.




